11 Ocak 2009

Meşgul Tonu

Aklım meşgul çalıyor, dııııt dıııt dıııt dııııııııt. Kim arıyor bilmiyorum. Sürekli arıyorlar beni, bir türlü ulaşılamıyorum, aklım meşgul çalıyor.

Arkadaşlarım soruyor, “Dün ulaşılamıyordun, bugün de, nerelerdesin?” diyorlar. “Aramayın beni” diyorum, Sonra devam ediyorum.

Aklım hep meşgul, aklım hep biri ile bir tanem ile meşgul, meşguliyetim daimidir. Bana ulaşamazsınız.

Ben sadece biri ile ilgileniyorum. İşim, evim vs. her şey ikinci planda. Çünkü aşkımla meşgulüm. Ben ona PRENSESİM diyorum,

Onunla beraberken ellerim ellerine tutsak, gözlerin gözlerine, kalbim kalbine, ayakların uygun adımda onu izler, prensesimi izler, nereye giderse gitsin, bıkmadan, usanmadan, surat asmadan, sıkılmadan, sevgiyle, mutlulukla onu izler. O nedenle derim ki ben hepinize, aklım meşgul çalıyor, bundan sonrası hep de meşgul çalacak. Merak etmeyin, iyiyim, doğruyum, mutluyum.

Size ellerimi tarif edeyim. Ellerim onunla beraberken ellerine tutsak demiştim, prensesimi yolcu ederken ona el sallamak ile prensesimin yokluğunda ise bir an önce tekrar kavuşmak için dua ile meşgul. Kalbim kabine kenetlendi demiştim. Onu yolcu ederken ritmi yükselir, onu göremediği zaman düzensiz atmaya başlar. Ayaklarım uygun adımda onu izler demiştim, prensesim ile her ayrılık sonunda ayaklarımın uygun adımı bozulur, bir ileri-bir geri voltalarda git-gel yaşar. Gözlerim gözlerinde demiştim, onu yolcu ederken, içindeki akarsular yükselir, taşar göz pınarlarımdan, prensesim yokken gözlerim âmâ olur, görür de görüntü vermez… Aklım prensesimle meşgul demiştim, tarifini yapamam, çünkü en güzel meşguliyettir o, yüce rabbimin karşıma çıkardığı en tatlı, en narin, en duygulu ve tüm benliğimi, tüm aklımı an iyi kabullenendir o.

Şimdi size sesleniyorum. Aklım meşgul çalıyorsa, tekrar aramayı denemeyin. Lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakın, biz sizi ararız.

Emre Türker

Not: Tarih 10 Eylül 2004. Eski kız arkadaşım, Eski Nişanlım, Şimdilerde hayatımın anlamı Yeni Eşim’e hitaben :)
picture: deviantart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder