26 Şubat 2009

Kalbimdeki Hazine

Çok gülmenin sonu iyi değildir derler. Belki biz bunun tersini ispat etmek istercesine kahkahalar atmıştık. Gecenin karanlığında gelen telefon çağrısı, sohbete mola vermemizi istemişti. Ses çok derinlerden gelmişti, ruhumu delerekten.

Bahçelerinde oynamayı ne çok severdim. Egenin ateş gibi güneşi tepemde dolanırken, serinlemenin yollarını gösterirdin bana. Nereye gidersem, seni alırdım yanıma. Misketlerim, çizgi romanlarım, kalemlerim değildi aradığım, sadece sendin.

Her yaz görmek değil, hayatımı adamak istemiştim sana. Sensiz yapamıyorum diyerekten defalarca öptüğünde beni, kokunu içime çekerdim. Her insanın kokusu kendine özeldir, seninkiyse bambaşka.

Hiçbir kadını, senin kadar sevmedim ben. Aşkın tanımı yoktur, aşk kişiye özeldir. Senin ruhunu göremediğim hissiyatın, bende yeri yok.

Sana ulaşamayacağım gurbetler olmamalıydı. Hiçbir göz damlası, seninki kadar ıslatmadı bedenimi. Her ayrılık ardından gelen kavuşma anları, kendine özeldi.

Aramızdaki özeli her an hissettirdin bana. Belki en büyük kılıcım oluyordun benim savaşlarımda. Belki bu yüzdendir galibiyetlerim. Belki sırf sana istemeden sırt çevirdiğim zamanlardır mağlubiyetlerim.

Ses çok derinden gelmişti ruhumu delerekten. Babamın sesiydi bu. “Hazinen” diyordu, “kırıldı”.

Hissettiğin için mi teselli balonlarını bana verdin ey kadın. Cesaretim kırıldı, savaşlardan kaçar oldum. Şimdi balonları özgür bıraktım, senin beni bırakmak zorunda olduğun gibi.

İçimde yanan büyük aşk, ömrüm boyunca sürecek.

Senden dolayı her kadın, bir hazinedir benim için.

Emre Türker

Hayatımın her anını özenerek inşa eden eşsiz varlığa,
Anneannem Şükriye Hanım’ın anısına…

picture: deviantart

7 yorum:

  1. harikasın ya:(
    gerçekten her kadına hazine gibi mi davranıyosun.?

    (mimledim yine seni izninle..merak ettim..ve merakla bekliyorum yazını.)

    YanıtlaSil
  2. Sen ne güzel şeyler yazıyosun hayalbemol...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,bir çok yazı okudum ama ilk defa bu kadar derinden içimi acıtanına rastlamadım.Annemi yakın zaman da kaybetmiş olmamda buna sebep galiba.Allah bütün ölenler rahmet eylesin.Yüreğinize sağlık,hakikaten güzel bir yazı.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yüreğine,kalemine sağlık..çok etkilendim.ama biraz sulandırmak istiyorum izninle.senden her eve lazım :P sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
  5. gene derinden vurdun,gene başka yerlere götürdün..Birden sanki her erkek senin gibiymiş sanıp gözlerim parladı =) ''hazine'' gbi görmek hakkaten büyük bi laf,bunu söyleyen sana 'helal' bunu yaşıyacak olana yda yaşayana ''şanslısın'' demek istiyorum..
    verdiğin değer,hissettiğin sevgi hakkaten imrendiricek cinsten..

    YanıtlaSil
  6. KaRaMeL... Kadınların özel olduğunu, birkaç yerde ya da yorumda belirtmiştim. “Cennet, anaların ayakları altındadır” diye boşuna söylenmemiş. Erkek olduğumuzu hissettiren kişi kadındır aslında. Mimini gördüm, ilk yazacağım şey isteğin üzerine cevap niteliğinde olacak.

    Kelebeğin Ömrü... O senin güzelliğin. Ben de senin espri anlayışını seviyorum.

    beyaz mendil... Ruhuna inebilmek beni ne kadar sevindirdiyse, acılarını hatırlatmak bir o kadar üzdü. Hayatın tek değişmez gerçeği maalesef bu. Sevgiler bizden…

    aysegulkus... Teşekkür ederim. Ben her arkadaşıma kadına yardım duygusu aşılamaya çalışıyorum ama sonra kılıbık diyorlar :) Acaba biz mi hata yapıyoruz ne :)

    Sel... Söylediğin yeterli bence. Ben seni zaten anlıyorum arkadaşım.

    ...RiGoR MoRtiS... Yorumlarından çok etkileniyorum. Söylediklerin beni daha fazlası için itekliyor. Biliyor musun, üniversite yıllarında kadın hisleri üzerinde araştırma yapıyordum. Yok öyle tez niteliğinde değil, kendim için. En önemli gözlemlediğim şey, en hırçınının ya da en safının derinlerinde, mutlak ama farklı bir sevgi yatıyor. Belki de bu annelik içgüdüsü olarak doğuştan gelen bir şey, bilemiyorum. Fakat kadını kontrol zor olduğundan, bu sevgiyi sürekli ortada tutabilmek mümkün olmuyor. Öyle durumlarda, her arkadaşa kadının iplerin serbest bırakmasını öneriyorum. Kadınlar, ne çok sıkılmaya, ne de boş bırakılmaya geliyor. Zorluk buradan olsa gerek..

    YanıtlaSil