19 Mart 2009

Vitrin Önünde Park Yapılmaz

Alışveriş merkezlerinin kapıları her tür insana açıktır. Bazıları sadece zaman öldürmenin yolunu ararken, bazıları alışveriş çantalarını doldurmanın hesabı içindedir.

Elit bölgede süslü kokonaların takıldığı bir alışveriş merkezinde, camekânların önünde durmuş, vitrindeki mankenlerin kıyafetlerini inceliyordum. O sırada, ayakta zor durduğu halde içeride tur atmaya çalışan iki teyze, karşı istikametten geliyordu. Vitrinin önündeki yol boşluğu, tahmini olarak en az 6 insanın yan yana gezmesine olanak tanıyacak şekilde hesaplanmıştır. Ama teyzeler nedense vitrin camlarına sıfır yakınlıkta ilerliyorlardı. Tam önüme kadar geldikten sonra;

- Ya evladım, ne biçim insansın. Koskoca yolda benim geçeceğim yerde mi bekliyorsun? Hiç burada beklenir mi?

Şaşkına dönmüş ama çabuk toparlanmıştım.

- Teyzecim, senin geldiğini bilseydim, alışveriş merkezinden çıkar sokakta beklerdim.

Teyze hiç bir şey olmamış gibi “bir daha olmasın” dedi ve çekildiğim vitrin önünden geçip yoluna devam etti.

O teyzenin kafasının içinde ne var diye merak ediyorum. Belki de kendini dev olarak ya da otobüs olarak görüyordur. Acaba kalabalık caddelerde yürürken kime çatıyor. Erken bunamanın ilerlemiş hali bu olsa gerek. Belki de teyzenin kafası iyiydi, bu da bir ihtimaldir tabi.

Emre Türker

picture: deviantart

23 yorum:

  1. :)))))
    teyzem ucmus desene :)

    YanıtlaSil
  2. serrose... Teyze uçmuş, bir daha yere konmamış :)

    YanıtlaSil
  3. Bazı ınsanlar kendı varlıklarını
    oldugundan fazla onemsıyor..
    Psıkolojıde bunun bı adı var:)) bunu uzmanlarına bırakıcam..
    Ama şöyle dıycem.
    Bu teyzecıkler ıstedıgı yere ucsun
    ucsun da bızden uzaak olsun:)

    YanıtlaSil
  4. haahahaaahaaaaaaaaaa...keşke onlardan daha hızlı ilerleyip ilerde ki mağazanın önünde de bekleseydin...sonra tekrarrrrr...sonra tekrarrr...ayyyy çok eğlenceli olurduu..düşünsene..."ne diyorsun teyzecim...sizi ilk defa görüyorum"
    ayy biraz manyak filan mıyım neyim:)))

    YanıtlaSil
  5. teyze ne içtin söyle bende içiyim deseydin : )

    YanıtlaSil
  6. alpay erdemin şevki teyzesi geldi gözümün önüne.

    YanıtlaSil
  7. belkide cebindeki paranın büyüklüğünün vermiş olduğu sığamamışlık olabilir???

    YanıtlaSil
  8. öykü… Bir dahaki uçuşlarında önüme çıkarsa, teyze meyze demem vururum valla :)

    yesari… Senden korkulur. Kadına dokunmadan çatlatmanın süper bir yolu bu. Ne güzel olurdu, teyze bir daha oraya adım atmazdı heralde.

    noranıngemisi… Senin laf daha sağlammış :) Tekrar başıma gelirse, söylediklerin mutlaka aklıma gelecektir ama bir daha başıma gelmemesini umut ediyorum. Gerçi kalabalık kaldırımlarda buna yakın çok şeyler görüyoruz ama bu tipler istisna tabi. :)

    winston wolf… O ne ki?

    YanıtlaSil
  9. Kelebeğin Ömrü… Doğru diyorsun, popo da depo gibiydi zaten :) Belki de yolu satın almıştır, kimbilir :)

    YanıtlaSil
  10. Hayalbemol'ciğim,belki zamanında teyzeye çok yol veren olmuştur,halen o popüler halinde zannediyordur kendini:))

    YanıtlaSil
  11. belki teyzeyi eşi dövmüştü oda seni dövebilirdi şükrett bnce:))geçmiş olsun:))))))))))

    YanıtlaSil
  12. beyaz mendil… Bana bir zamanlarda yolun yolcusu gibi geldi :)

    havvanur… Teyzenin bir eşi varsa, bence adama yazık oluyordur :) O adamın yerinde olmadığıma şükredeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  13. ya ben seviyorum böyle aksi teyzeleri :)

    YanıtlaSil
  14. Hayalbemolllllllllll,ziyaretime gelseydin seni mimlediğimi görürdün:((((((

    YanıtlaSil
  15. ELLY… Nesini seviyorsun böyle teyzelerin, aksi başka uyuz başka :)

    beyaz mendil… Yorumları cevaplar cevaplamaz dışarı çıktım, evle ilgili bir problemi halletmek için. Dün gece de eve geç geldiğimden hiçbir şeyle ilgilenemedim. Aşkolsun ya, örgülerden pek anlamıyorum ama diğerlerinin tümünü okuyor ve yorumluyorum. Şimdi bakıyorum tamam mı? Affet beni :) İnsan bir mimledim falan yazardı di mi :)

    YanıtlaSil
  16. ahaha bir de böyle vakalar özenle gelip seni beni bulur zaten.bir daha olmasın da nedir yaa:) sevimli şey!:)

    YanıtlaSil
  17. cherry chan... Bu tipleri bize çeken birşey var ama nedir bilemedim. :)

    YanıtlaSil
  18. eminim olumlu dialoglar da yaşıyorsundur hayal:)bu sempati yazılarında bile belli.yarın yaslı teyze sen ne cici bişeysin diye yanacıklarını sıkarsa aa cherry demişti dersin:) euheuhe

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. cherry chan... O teyze değil de, başka teyzeler sıkabilir. Hayatımda öyle despot bir surat görmedim ben :)
    Olumlu diayagolar yaşıyoruz tabi, hiç eskimeyen dostlarım, sevgi dolu çevrem sayesinde halen gülümseyebiliyor olmam bundan ötürü olsa gerek.

    YanıtlaSil
  20. şevki teyze,alpay erdemin yarattığı bir karikatür karakteri.başında eşarbı,bücür,sakallı bi teyze işte.
    yaşına rağmen libidosu çok yüksek,seyyar satıcılara kafayı takan ve abidik gubidik hatta gudik ne varsa pazarlıkla satın alan,bi de o satıcıları eve atmak için kafa göz yaran bir teyze.

    YanıtlaSil
  21. winston wolf… Şimdi oldu, çünkü ben bunu bilmiyordum. Öğrenince kafamda canlanmaya başladı :)

    YanıtlaSil
  22. Hahahh..iyi geldi bu güzel anın.
    Aman banada uzak sana yakın olsun böyle teyzeler :P

    YanıtlaSil
  23. KaRaMeL… İyi valla, at pası bana, çekil kenara. Yok öyle bir oyun :)

    YanıtlaSil